NoorwegenOnline.com
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 180

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 180
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 196

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 196

Forum
noorwegenonline.com / forum / april 2003 / 1051

Advertenties

Lees verder op de nieuwe site: Advertenties

Naam: Jan-Loek SiskensOnderwerp: AdvertentiesDatum: 26-04-2003
Ik kreeg een melding van iemand die de advertenties niet kan zien op de website.
Ik kom er maar niet achter wat hier de oorzaak van kan zijn. Is zij de enige die geen advertenties ziet (in de rechterbovenhoek) of is het iets wat meerdere mensen hebben?

Naam: Gert-JanOnderwerp: Geen probleemDatum: 28-04-2003
Ik kan alle advertenties prima zien. Misschien een instelling op haar PC? beveiliging in Internet Explorer op hoog oid?

Naam: BenOnderwerp: Browser instellingDatum: 28-04-2003
Je kunt je browser (Internet Explorer of Netscape) zo instellen dat je wel of geen animaties ziet. Dat doe je zo:
Kies uit het menu "Tools" de opdracht "Internet Options". Klik op het tabblad "Advanced". Scroll naar beneden totdat je het kopje "Multimedia" ziet. Daar kun je de optie "Play animations" aanvinken om de advertenties wel te zien, of uitvinken om ze niet te zien.

Lees verder op de nieuwe site: Advertenties

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 NoorwegenOnline.com