NoorwegenOnline.com
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 180

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 180
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 196

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 196

Forum
noorwegenonline.com / forum / april 2003 / 1054

Uitwisseling

Lees verder op de nieuwe site: Uitwisseling

Naam: LiesbetOnderwerp: UitwisselingDatum: 26-04-2003
Dag mensen allemaal! Eind juli of begin augustus vertrek ik voor een jaartje op uitwisseling naar Noorwegen. Kent iemand van jullie toevallig een andere enthousiasteling die daar een jaartje van zijn/haar leven gaat spenderen als uitwisselingsstudent?

Naam: Jan-Loek SiskensOnderwerp: Welke organisatieDatum: 26-04-2003
Beste Liesbet,

Waarschijnlijk kan de organisatie die je uitwisseling organiseert je wel in contact brengen met mensen die ook dat jaar weg gaan.
Ik ben zelf met YFU naar Noorwegen geweest. In juni hadden wij een weekend waar je kennis maakt met andere uitwisselingsstudenten. Ook waren de eerste dagen in Noorwegen gezamelijk met alle studenten (uit alle landen) die dat jaar in Noorwegen zouden gaan wonen.

Naam: LiesbetOnderwerp: meer uitwisselingDatum: 28-04-2003
Dag Jan-Loek,

Ik ga met rotary en heb ondertussen eens met dat meisje gepraat dat in mijn plaats naar België komt en zij zei ook iets over zo'n weekend met alle studenten, dus ik zal dan wel uitvinden welke mensen er samen met mij een jaartje noors gaan praten (wellicht niet echt in de buurt, maar toch).
Wat vond je van jouw noorse jaartje?

Naam: Jan-Loek SiskensOnderwerp: ...en nog meer uitwisselingDatum: 28-04-2003
> wat vond je van jouw noorse jaartje?

tsja, als het niets was geweest had ik natuurlijk nooit deze site gemaakt :-)

Maar, behalve het prachtige land Noorwegen leren kennen, heeft dat jaar voor mij veel meer betekend. Het is echt een uitdaging om zo'n tijd in zo'n vreemde en nieuwe omgeving te (over :-))leven. Het kost soms moeite maar je krijgt er veel voor terug in de vorm van ervaring, vrienden en goede herinneringen.

Dat die uitwisselingservaring in Noorwegen was heeft, als ik achteraf erop terug kijk, niet eens zoveel invloed op de ervaring gehad, maar heeft me wel tegelijk een fantastische mogelijkheid geboden om een heel mooi land te leren kennen waar heel veel aardige mensen wonen.

Lees verder op de nieuwe site: Uitwisseling

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 NoorwegenOnline.com