NoorwegenOnline.com
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 180

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 180
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 196

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 196

Forum
noorwegenonline.com / forum / april 2003 / 1142

Omgeving Flam

Lees verder op de nieuwe site: Omgeving Flam

Naam: Léon FrançoisOnderwerp: Omgeving FlamDatum: 26-03-2003
Ik ga van de zomer met mijn vriendin, auto en tent oa naar Flam (die van het beroemde bergtreintje). weet iemand soms dingen/activiteiten in de buurt (voor een dagtrip) die niet te missen zijn (of juist wél te missen zijn)? we zijn meer actief dan cultureel aangelegd.
Alvast bedankt!
Nathalie en Léon

Naam: Mike van der PloegOnderwerp: Flåm - MyrdalDatum: 27-03-2003
Hoi Nathalie en Leon,
als ik jullie was zou ik zowieso van de treinrit gebruik maken tussen Flåm en Myrdal, je zou het ook kunnen lopen (is erg mooi), er zijn ook wat gletsjers in de buurt (zeker het bekijken waard) en tja waarom ga je naar Noorwegen? Laat je overweldigen door de natuur daar en je vermaakt je daar prima.

groeten,
Mike

Naam: AnnetteOnderwerp: Myrdall-FlamDatum: 06-04-2003
Wat je zeker moet doen: lopen vanaf myrdall richting flam. Vorig jaar met vier volwassenen en twee kinderen gelopen tot aan Blomheller, prachtig stuk, bergafwaarts. Daarna verder met de trein naar flam. Terug flam-myrdall met de trein zie je een groot gedeelte van de gelopen route terug. Wij hebben treinreis Voss-Myrdall eraan geplakt omdat wij daar op de camping stonden.

Naam: rietje baasOnderwerp: FlåmDatum: 24-04-2003
in de zomer worden er ook kanotochten georganiseerd in Flåm, erg leuk
rietje

Lees verder op de nieuwe site: Omgeving Flam

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 NoorwegenOnline.com