|
|
 |
typisch Noorse productenLees verder op de nieuwe site: typisch Noorse producten
| Naam: Armel | Onderwerp: typisch Noorse producten | Datum: 06-01-2003 |
hallo
misschien is dit wel een vreemde vraag maar wat zijn typisch Noorse producten? Mijn vriend is namelijk gefascineerd door Noorwegen en ik zou hem willen verrassen met een product of cadeau dat typisch Noors is maar ik heb er geen idee van of hier in België Noorse producten te koop zijn. Als iemand enig idee heeft kunnen jullie dat dan laten weten? Alvast bedankt! |
| Naam: Mike van der Ploeg | Onderwerp: Noorse producten | Datum: 07-01-2003 |
ja daar zeg je wat..dat zouden bijvoorbeeld Trollen kunnen zijn, Noorse vesten of truien (hier in Nederland bij de betere Outdoor winkels te krijgen en meestal van het merk Dale --> erg mooi en goed), noorse zalm, stuk rendierbiefstuk, keramiek of glaswerk uit Porsgrunn (vergelijk het met aardewerk uit Delft ->delftsblauw).
Hopelijk kun je hier wat mee !
Succes |
| Naam: angelique | Onderwerp: noorse producten | Datum: 07-01-2003 |
hallo ;
Net zoals mijn broer inderdaad al schreef, trollen.Wij hebben er thuis inmiddels 10 staan vanuit Noorwegen, maar ik heb ze ook een keer gezien ( de echte Noorse van Nyform ) hier in Nederland, bij Centerparcs, in de winkeltjes die ze daar dan altijd hebben op zo'n Plaza.....Misschien ook verkrijgbaar op een Centerparcs in België. |
| Naam: Jan | Onderwerp: Noorse producten | Datum: 20-01-2003 |
Geitost ! Noorse geitenkaas met caramelsmaak. Verkrijgbaar in de betere kaaswinkel. Vaak ook te koop / te bestellen bij de Noorse ambassade / consulaat. En te koop / te bestellen bij de Noorse zeemanskerk in Rotterdam.
Hilsen,
Jan |
| Naam: mio | Onderwerp: geitenkaas | Datum: 08-04-2003 |
Noorse geitenkaas is vies!!! En hij is viesbruin van kleur...
Dus zou ik zeggen hou het bij de trollen en truien en zalm... |
Lees verder op de nieuwe site: typisch Noorse producten
Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.
|
|