NoorwegenOnline.com
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 180

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 180
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 196

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegenonline.com/inc/html.php on line 196

Forum
noorwegenonline.com / forum / april 2003 / 1525

2 maanden Noorwegen!

Lees verder op de nieuwe site: 2 maanden Noorwegen!

Naam: eefkeOnderwerp: 2 maanden Noorwegen!Datum: 07-12-2002
Hallo!
Ik ga zeer waarschijnlijk 2 maanden boerderijwerk doen in Noorwegen. Hardstikke gaaf dus, maar nu wil ik ook graag in het weekend dingen bezoeken.
Zijn er dingen die echt de moeite waard zijn om te zien in Noorwegen??
Alle reacties gewenst!
Kan je orca Keiko ook bezoeken??
Reacties mailen naar EEFKE33!!

Groetjes!

Naam: Joop SchaefferOnderwerp: waar en hoeDatum: 07-12-2002
Om te weten wat er in de omgeving is zou je ook moeten vertellen waar je bent(welke omgeving) en hoe je gaat (auto, vliegtuig etc.)
Denk aan de afstanden, vergelijkbaar is de vraag ik ben in Utrecht en wat is er in de omgeving en je wordt verwezen naar Berlijn, Kopenhagen, Parijs, Nice etc. Over zulke afstanden spreek je al snel in Noorwegen bij zo´n open vraag.

Naam: eefkeOnderwerp: eefkeDatum: 08-12-2002
Hoi,
Helaas weet ik niet waar ik geplaatst wordt, dus dat is wel jammer.
Maar er moeten toch wel plekken zijn die echt het bezoeken waard zijn??
groetjes eefke

Naam: cindylouOnderwerp: KeikoDatum: 25-04-2003
Beste Eefke
Heb je Keiko nog kunnen bewonderen?
of is er iemand anders die weet of je keiko kan bezoeken in Noorwegen? En hoe je dat kan regelen?
Ik las dat hij nu in Taknes Bay is, waar ligt dat?
Bedankt voor uw hulp

Cindy lou

Lees verder op de nieuwe site: 2 maanden Noorwegen!

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 NoorwegenOnline.com