|
|
 |
Vliegen naar het noordenLees verder op de nieuwe site: Vliegen naar het noorden
| Naam: J | Onderwerp: Vliegen naar het noorden | Datum: 06-02-2005 |
Ik wil binnenkort bij een vriendin van me op bezoek en ben opzoek naar een goedkoop vliegticket naar tromso. naar oslo vliegen is geen probleem maar van oslo naar tromso is duur. Heeft iemand tips om goedkoop naar het noorden te komen. Zijn er eventueel goedkope vluchten richting noorkaap?
Alvast bedankt!! |
| Naam: robert | Onderwerp: Re: Vliegen naar het noorden | Datum: 06-02-2005 |
| probeer eens op link |
| Naam: JanvR | Onderwerp: Re: Vliegen naar het noorden | Datum: 06-02-2005 |
Je kunt gewoon in Oslo bij de balies van de verschillende Noorse vliegmaatschappijen een ticket kopen naar het Noorden. Dit is de goedkoopste manier, je betaald dan de Noorse prijs. Op het Internet kun je alleen via de Engelstalige site boeken en dan betaal je de toeristenprijs, ong. 70% duurder.
Succes, JanvR |
| Naam: A3 | Onderwerp: Re: Vliegen naar het noorden | Datum: 02-03-2005 |
Kijk eens op link een Noorse low cost carrier die vanaf Oslo diverse luchthavens in het Noorden aandoet. O.a. ook Narvik; hier gaan wij naar toe in juli (retour Oslo-Narvik voor 2 volw. en 2 kinderen € 504 incl. tax e.d.). Valt dus nog mee ook!
MVG
A3 |
| Naam: A3 | Onderwerp: Re: Vliegen naar het noorden | Datum: 02-03-2005 |
| De link moet dus zijn: link |
| Naam: Jan van Oostrum | Onderwerp: Re: Vliegen naar het noorden | Datum: 03-03-2005 |
Het goedkoopste dat ik gevonden heb is boeken vie Internet bij link Retour Oslo-Tromsø ongeveer €120 per persoon inclusief tax.
Is boeken bij de bali in Olso dan goedkoper??
Groeten,
Jan |
| Naam: Jan van Oostrum | Onderwerp: Re: Vliegen naar het noorden | Datum: 03-03-2005 |
Ik ben nu een aantal keer naar Tromsø gevlogen. Het goedkoopste dat ik kon vinden was via SAS Braathens zie link Een retourtje Oslo - Tromsø kost dan ongeveer 150 euro. Ben benieuwd of het aan de balie in Oslo goedkoper is...
Jan |
Lees verder op de nieuwe site: Vliegen naar het noorden
Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.
|
|