|
|
 |
Rondreis vakantiewoningen StigLees verder op de nieuwe site: Rondreis vakantiewoningen Stig
| Naam: Lenneke | Onderwerp: Rondreis vakantiewoningen Stig | Datum: 08-04-2005 |
Hallo
Ik ga samen met mijn vriend van 15 September tot 26 September 2005 een rondreis met een huurauto maken in Zuidwest Noorwegen. We landen in oslo en gaan dan naar Hemsedall (3 nachten), en dan naar Mo(4 nachten) en dan naar Hovden(3 nachten) en dan terug naar Oslo voor de terugreis. We verblijven steeds in vakantiewoningen.
Heeft iemand ervaring met deze rondreis (Buro-scandinavia), heeft iemand tips of bijzondere bezienswaardigheden die je beslist niet mag missen.
En het weer is dat nog te doen?
Ik heb er in ieder geval super veel zin in!!
Groetjes Lenneke |
| Naam: sneeuwin | Onderwerp: Re: Rondreis vakantiewoningen Stig | Datum: 08-04-2005 |
| Wij gaan ook een rondreis doen uit de gids van buro scandinavia, namelijk Kjell met aanlsuitend nog 2 nachtjes Oslo. We reizen met eigen auto en met de boot Kiel-Oslo vv. We gaan van 21 augustus tot 4 september en hebben er zin in! |
| Naam: lenneke | Onderwerp: Re: Rondreis vakantiewoningen Stig | Datum: 08-04-2005 |
Hoi Sneeuwin,
Ja lijkt me ook een hele leuke reis, alleen wij willen naar Bergen, dus daar komt Stig dichterbij.
Jullie komen ook in hemsedal zie ik, alleen wij komen daar de eerste dag van de reis. Misschien wil je laten weten hoe de omgeving van hemsedal is doormiddel van een mailtje als je terug bent? Als je daar dan nog aan denkt
Groetjes Lenneke |
Lees verder op de nieuwe site: Rondreis vakantiewoningen Stig
Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.
|
|