|
|
 |
overtocht.nlLees verder op de nieuwe site: overtocht.nl
| Naam: Helma | Onderwerp: overtocht.nl | Datum: 26-04-2005 |
Wie heeft ervaring met het boeken van een veerboot via overtocht.nl? Welke organisatie zit hierachter? Is het allemaal bonafide?
|
| Naam: lucsa | Onderwerp: Re: overtocht.nl | Datum: 26-04-2005 |
Waarom niet rechtstreeks boeken bij de betrokken maatschappij?
Denk dat je op die manier toch goedkoper uitkomt. |
| Naam: janh | Onderwerp: Re: overtocht.nl | Datum: 27-04-2005 |
Ik heb op 17 febr bij overtocht.nl geboekt. Heen 27-7 met Stena terug op 18-8 met Color. Binnen een half uur werd ik gebeld dat de heenreis met caravan vol was, wel mogelijkheid een dag later. Dus zeer alert. Qua prijs maakt het m.i. niets uit. (€ 426 voor 2 volw+auto+caravan 6m)Mijn voordeel is dat ik nu maar met 1 tussenpersoon te maken heb ipv twee maatschappijen. Wij wilden nl. graag overdag varen. Of het verder bonafiode is moeten we maar afwachten. Bij terugkomst zal ik m'n ervaringen melden.
O ja, de factuurdatum was 17-02-05 met als uiterlijke betaaldatum 15-06-05, dus na het vakantiegeld.
vakantievaargroeten van Jan |
| Naam: Gerrit | Onderwerp: Re: overtocht.nl | Datum: 27-04-2005 |
Wij hebben dit jaar ook via hun geboekt.
Dit ging veel sneller dan via een reisburo en de prijs is hetzelfde. Snelle reaktie van hun kant en een verandering natijd was geen probleem
Gerrit |
| Naam: monique | Onderwerp: Re: overtocht.nl | Datum: 28-04-2005 |
Ik heb telefonisch geboekt bij stena line. Ging erg snel. geen boekingskosten en binnen 2 dagen had ik de papieren binnen. Geen uiterlijke betalingsdatum. Prima dus op deze manier.
Via internet kwam ik er niet uit.
Je kan ook direct vragen stellen hoe bepaalde dingen gaan. |
Lees verder op de nieuwe site: overtocht.nl
Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.
|
|